بهترین گوشی شیائومی برای بازی پابجی PUBG
نوشته شده توسط : mina

بهترین گوشی  شیائومی برای بازی پابجی PUBG

محبوبیت بالای بازی هایی همچون بازی پابجی، کال آف دیوتی و فورتنایت دلیلی بر آن شده تا علاقه مندان به اجرای بازی به دنبال خرید گوشی هایی همچون گوشی شیائومی Black Shark 3 Pro باشند که بتوانند بازی ها را صاف و بدون لگ اجرا کنند. 

از آنجایی که این بازی ها از نظر گرافیکی بسیار قدرتمند هستند، گوشی هایی که از نظر پردازنده و پردازنده گرافیکی ضعیف هستند نمی توانند جوابگو باشند به این معنی که بازی در این گوشی ها صاف و روان اجرا نخواهند شد. قطعا گیمرها این موضوع را بیشتر می توانند درک کنند که لگ و کندی در نوسازی صفحه تا چه میزانی می تواند بر برنده بودن آنها در یک بازی اثر گذار باشد. پس اگر شما هم علاقه مند به اجرای بازی با گوشی هستید، پیشنهاد می کنیم که در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با بهترین گوشی شیائومی برای بازی پابجی PUBG آشنا سازیم.

قبل از بهترین گوشی شیائومی برای بازی PUBG ، باید به این نکته توجه داشت که در انتخاب این گوشی ، پردازنده اصلی، عمر باتری، پردازنده گرافیکی، اندازه و نوع نمایشگر، فضای رم اصلی ترین دلایل ما برای انتخاب این گوشی برای قرارگیری در بین بهترین گوشی گیمینگ 2020 است. در ادامه بهترین گوشی شیائومی برای بازی پابجی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بررسی گوشی سامسونگ  a12

گوشی Xiaomi Black Shark 3 Pro

بهترین گوشی  شیائومی برای بازی پابجی PUBG

گوشی شیاپومی بلک 3 دارای مشخصات زیر می باشد.

  • نمایشگر 7.1 اینچ – AMOLED
  • رزولوشن ۱۴۴۰×۳۱۲۰
  • پردازنده گرافیکی Adreno 650
  • پردازنده اصلی Snapdragon 865
  • دوربین عقب سه گانه 64MP – 13MP – 5MP
  • دوربین سلفی 20MP
  • فضای رم ۸ و ۱۲ گیگابایت
  • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر – شارژ سریع ۶۵ وات

به مشخصات توجه کردید؟!؟! پیشنهاد می کنم یک بار دیگر مشخصات این گوشی را مطالعه کنید و سپس ادامه مطلب را نیز بخوانید. اگر یک گیمر حرفه ای هستید و به دنبال خرید بهترین گوشی گیمینگ 2020 هستید به شما پیشنهاد می کنم که گوشی شیائومی Black Shark 3 Pro را از دست ندهید. این گوشی Black Shark 3 Pro به عنوان یک گوشی گیمینگ و برای علاقه مندان به بازی PUBG، بسیار مناسب خواهد بود.

این گوشی شیائومی به آخرین نسخه Snapdragon 865 و آخرین نسخه گرافیکی Adreno 650 مجهز شده است و در کنار آن با نسل پنجم موتور AI که به پردازش عصبی شدید مشهور است، تجربه نفسگیری را از اجرای بازی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

رم 8 و 12 گیگابایت LPDDR5 و حافظه 256 گیگابایت SSD نیز از ویژگی هایی می باشند که بر اجرای صاف و روان بازی پابجی اثر گذار هستند و عملکرد گوشی را به طرز چشمگیری تقویت بخشیده اند. (این گوشی گیمینگ شیائومی قابلیت اجرای بازی ها را با بالاترین گرافیک نیز دارا است.)

بلک شارک ۳ پرو یک گوشی تمام حرفه ای است و طراحی ظاهری آن نیز نشانگر این موضوع است. طراحی این گوشی به گونه ای است که شما در هنگام اجرای بازی هایی همچون پاپبجی، فورتنایت و کال آف دیوتی برای نشانه گرفتن و شلیک کردن به هدف خود نیازی به لمس گوشی ندارید چرا که این گوشی گیمینگ شیائومی همانند دسته بازی و ماشه اسلحه طراحی شده است که به شما این امکان را می بخشد تا در هدف گرفتن سوژه خود، نسبت به رقبا سریع تر و حرفه ای تر عمل کنید. این یکی از ویژگی های این گوشی گیمینگ شیائومی است که آن را از سایر گوشی ها متمایز ساخته است.

گرم شدن گوشی یکی از مشکلات دیگری است که در اجرای بازی ها گیمرها به وفور برایشان اتفاق افتاده است اما با گوشی بلک شارک ۳ پرو، دیگر شاهد گرم شدن گوشی خود نخواهید بود چرا که در این گوشی مخصوص بازی، دو لوله خنک کننده مایع تعبیه شده است که از گرم شدن گوشی جلوگیری خواهند کرد.

یکی دیگر از ویژگی های این گوشی فوق العاده و جذاب شیائومی، باتری بزرگ آن است. از آنجا که گوشی Black Shark 3 Pro به نمایشگر 7.1 اینچ مجهز است باید باتری قدرتمندی را داشته باشد تا بتواند گوشی را به مدت زمان بیشتری در هنگام بازی پابجی روشن نگه دارد.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر همان چیزی است که گوشی گیمینگ شیائومی برای پایداری در طول روز به آن نیاز دارد اما ویژگی های حیرت انگیز این گوشی به اینجا ختم نمی شود چرا که شارژ سریع ۶۵ وات نیز یکی دیگر از ویژگی های بارز این گوشی است که می تواند در مدت زمان ۳۸ دقیقه گوشی را فول شارژ نماید.

منبع: پلازامگ

 برای مشاهده مطالب بیشتر درباره فناوری های جدید از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

 




:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: